Казка «Добрий вчинок»

Одного дня на лісовій галявині гралися троє звірят: їжачокОписание: 🦔, білочкаОписание: 🐿️ та ведмедикОписание: 🐻. До них підійшла лисичка Описание: 🦊з великим пакунком речей.

-«Куди ти йдеш?» - запитав ведмедик.

-«Я прибирала вдома і знайшла багато непотрібних речей та іду їх викидати»- каже лисичка. Почекай- зупинив її ведмедик. Біля моєї бабусі живе велика сім'я , там є маленькі дітлахи, яким знадобляться твої речі. А я передам їм свої іграшки -вигукнула білочка з дерева. А в мене є великий кошик солодощів- голосно відповів ведмедик. Друзі зібрали речі і віднесли малюкам і усі почувалися щасливими, адже цей світ став трішечки кращим. Такий вчинок називають доброчинністю або благодійністю.

Запитання до дітей після прослуховування казочки:

- Як ви вважаєте діти, чи добре вчинили звірята?

Саме сьогодні в день доброти кожен з нас повинен зробити добрий вчинок : подарувати посмішку один- одному, поділитися іграшкою або підтримати другаОписание: 👦🏻Описание: 👧🏼

(джерело: vseosvita.ua , автор Кисла Г.В)