Про виховання щасливих дітей

Якось йшов дорогою мудрець, милувався красою світу і радів життю. Раптом він
помітив нещасну людину, чоловіка, який згорбився під непосильною ношею.
- Навіщо ти примушуєш себе так страждати? - запитав мудрець.
- Я страждаю для щастя своїх дітей і онуків, - відповів чоловік. - Мій прадід все життя страждав для щастя діда, дід страждав для щастя мого батька, батько страждав для мого щастя, і я буду страждати все своє життя, тільки щоб мої діти і внуки стали щасливими.
- А чи був хоч хтось щасливий в твоїй родині? - запитав мудрець.
- Ні, але мої діти і внуки обов'язково будуть щасливі! - відповів нещасний чоловік.
- Неписьменний не навчить читати, а Кріт не виховає орла! - сказав мудрець. - Навчися спочатку сам бути щасливим, тоді і зрозумієш, як зробити щасливими своїх дітей і онуків!